Saturday, November 20, 2010

20. November - Lõuna

Lennujaamad pole ikka üldse meie teemad! Pärast uut check-in'i avatasime et meil puuduvad Kopenhaagen-Barcelona piletid:S Pärast veidikest uurimist saime teada et peame minema Kopenhaagenis mingisse transfeer check-in'i ja sealt saame. Väike kahtlus jäi, aga no mis sa teed, paremini ka ei saaks. Lennuk oli kitsas nagu ikka, raputas palju ja möirgas alalõpmata. Üllatuseks oli toidul maitset, aga kogus haleväike. Väikest viisi kohustuslikuks ja jube populaarseks saanud photoboothi pildid sai ka igavusest lennukis tehtud:D

Kopenhaageni lennujaam on TOHUTU!!! Ma võin olla muidugi võhik kes pole palju lennanud, aga nii suurt lennujaama pole ma veel näinud, esimene koht kus ma näeksin sensatsioonilistel heelystel mõtet:D. Lennukist maas tormasime kottidega mööda peakohal seisvaid silte. HUGO BOSSi bood, Armani pood, Ferrari ja Porsche seisid seal...ühesõnaga kõike. Tegime selle check-in'i ära, piletid käes, hakkasime tagasi tulema...Täpselt samma kohta kust lennukist maha tulime ja natuke veel edasigi, eriti napakas. Tallinna lennujaamas harjunud meeletult hea neti ja mugavate toolidega, ei saanud seal nettigi. Istumisest rääkimata.



Barcelona lennujaam - VEEEEEL SUUUUREEEEM!!!! Ja seda peab kahega korrutama, sest terminale on 2, teist ma ei näinud, aga ma kujutan ette et see on vähemalt sama suur. Meie üllatuseks rääkisid enamik ikka väga halvasti inglise keelt. Kuidagi moodi saime infost teada et buss läheb alla-ületee-vasakule, aga seda kas piletit ette saab osta vms, nad meile ei osanud öelda. Bummer. Mingi einekas taskusse ja siis mõtlesime et lähme siis natuke varem bussi juurde. Meie üllatuseks me olime praktiliselt viimased järjekorras, buss oli juba suht ääreni täis, lauakotte ja suuri kohvreid. Aga inimesi ei olnud palju, pärast pikka seletust ja telefonis näidatud aadressi, ütles bussijuht et sõidame kõigepealt Andorra La Vella'sse, sealt võtame väikse bussi ja ma viin teid sinna aadressile. Meil oli suht wow. 4 tunnine bussireis oli päris väsitav, tee peal olid kord ühel pool, siis teisel pool MEGA kõrged mäed, mina kes ma QCka ja Soome küngastega harjunud olen, ei ole näinud sellist asja. Pärast veidikest hämmingut kohtusime lõpuks meie host'i, Sergioga. Täitsa lahe tüüp tundub olevat, mega lahke ja lubab kõike. Viis meid mingisse kohalikku Barca baari, kus seinad on jalkakuulsustest pilte täis. Sergio rääkis et kui Barca mängib siin, siis pärast mängu pannakse see koht kinni ja kogu meeskond läheb sinna. Ainuke mida ma teadsin oli Maradona autogrammiga pilt, Sergio ütles et all on veel Michael Jacksoni pilt jne. Jõudsime korterisse tagasi ja praktiliselt kohe unne.







 OH MY GOOOOOD!!!!! Aknast välja vaadates on noo ikka MEGA! Vaatamata udule on sellegipoolest mingi aimdus, mis seal taga paistab, see on ikka metsik! Praegu pikemalt ei kirjuta, vaja avastama minna, paar pilti teile akna tagant, õhtuni;)



E klahvidel, M-A solistina

1 comment: